Dagens Tips: Deal Extreme!

Det har varit lite sämre med uppdateringar nu och jag tänkte ta tag i allt med Dagens tips. Har inte hittat (läs letat) dagens pryl så ni får nöja er med tipset.

Vad är då Deal Extreme? Det är en kinesisk (Hongkong is china right?) hemsida. Hemsidan är på engelska och man kan köpa allt möjligt för en billig penning, gratis frakt, från Kina. Har precis fått två par hörlurar beställda! 2*3.56$ = 50kr typ? Man kan handla med sitt visa kort m.m. Ibland kan dock paket fastna i tullen om de tror att det innehåller värde över det man får införa. Jag har inte så stor koll på det. Vet att paketet har fastnat i tullen och man brukar kunna maila in vad paketen innehåller så släpper tullen dem rätt snabbt.

Finns något för alla smaker. Vi snackar vuxna saker. Och gravidtest. Och hörlurar. Och laserpekare. Och roliga usbgrejer. Datorgrejer överhuvudtaget. Allt och inget samlat på samma ställe, billigt och utan frakt!

Var? http://www.dealextreme.com/

Mina hörlurar är jag ju tvungen att visa bild på :) JAG ÄLSKAR ROSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0