Dagens tips: Pappabloggen!

Jag får erkänna att jag sedan igår läst Alex schulmans pappablogg. Jag har ogillat honom starkt innan när han hade sin andra blogg men jag har börjat mjukna lite nu. Hans nuvarande blogg beskriver hur det är att vara pappa. Visserligen finns det en massa av dessa bloggar, men Alex beskriver sina dagar med humor i sin blogg. En påhittad dialog med sin dotter om bajsfest, han köper en butik för han vill ha känslan av att sälja något (inte ens bestämt vad han ska sälja), och helt enkelt beskriver sin vardag.

http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen

Jag börjar faktiskt gilla Alex. Och helvetet har inte fryst över såvitt jag vet. Kanske är det mina moderskänslor som gör att jag vill läsa om denna lilla unges dag och vad för knasigheter hennes pappa hittar på?


Min signatur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0