Datortjej anländer!

Hejsan alla läsare. Detta är inte vilken blogg som helst utan en teknisk blogg av en tjej! Vem är då jag? Jag är en tjej som precis börjat på Universitetet och pluggar systemvetenskap. Systemvetenskap kanske inte säger er så mycket men det är en intressant och rolig teknisk linje. Jag är väldigt teknikintresserad och hoppas att det finns en stor publik för "ännu en" teknikblogg. Jag har en söt liten 12" laptop som jag skriver på och varje dag finläser jag tidningarna för att hitta den ultimata teknikprylen för dagen. Sedan att jag är en fattig student som inte har råd att köpa massa teknikprylar är en annan sak.

Hoppas ni känner er välkommna och tycker att min blogg verkar intressant ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0