Designar om

Bloggen här håller på att få ett nytt utseende. Jag är en väldigt "ljus" person och älskar den ljusblå/gråa färgen som är färgtemat. Sedan har jag gjort en fin lite header tyckte jag. Gjorde den på föreläsningen idag. Inte så mycket nytt vi lärde oss mer än scanner. Och scanner är fult. Tacka vet jag JOptionPane.showInputDialog! Ja, jag är en äkta datornörd. Det jag pratar om är programmering. Det är en grundkurs i Javaprogrammering jag går nu och eftersom jag redan programmerat en del innan så hade jag inte mycket för mig. Nej, ni behöver inte förstå det jag skrev där uppe.

Om ni är intresserad av något tekniskt eller vill fråga något är det bara att kommentera. Jag ska försöka hjälpa er med allt det där "krångliga". Man kan ju inte vara bra på allt eller hur? Själv är jag helt försvunnen i allt som har med mode att göra. Jeans och t-shirt är mer min stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0