Fredagsmys!

Idag är det härliga fredag. Jag håller som bäst på att fundera på hur jag ska få upp antalet läsare på denna blogg. Jag får helt enkelt köra på med dagens pryl och dagens tips. Något dagens tips har jag inte kommit på än, men det kommer. Sen hade jag tänkt ha en liten tävling inom en viss framtid. Jag vill inte ha en tävling där 3 pers är med och tävlar utan jag väntar tills läsarantalet stigit. Men det kommer bli en teknisk vinst! Vinsten har jag klar, men inte tävlingen...

Vad sägs om en dagens video? En video jag hittar på youtube som jag tycker är värd att se? Det är inte vidare tekniskt dock... Kanske en photoshopguide? Jag kan bara grunderna så det kanske inte är någon idé det heller. Jag fortsätter helt enkelt med dagens tips och pryl och ser vad som händer.

Fredagsmys för en datornörd innebär att man spenderar eftermiddagen framför datorn och resten av kvällen är det mys framför tv:n. Ibland får man faktiskt stänga av datorn. Hur kul är det att mysa med någon annan och båda sitter framför datorerna? Det är inte att mysa. Lite godis och Dirty Dancing blir det ikväll.

Missa inte Dirty Dancing kl 22 på Svt 1 ikväll!


Min signatur

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tycker en photoshopskola skulle vara trevligt. :)

2009-09-18 @ 14:53:55
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0