Ingen Photoshop? / Dagens tips 2!

Har du inget photoshop på datorn? Jag har hittat en gratis variant av photoshop. Det är photoshop på internet. Det finns massa olika saker man kan göra på Aviary (programet/sidan heter så). Jag har dock bara använt Image Editor som är just för att redigera bilder. Jag satt och lekte en stund, och det är väldigt bra för att vara gratis. Så fort man hittar bland verktygen är det enkelt. Jag gjorde om en bild på mig och tänkte visa vad jag gjorde den lilla stunden jag lekte. Visserligen var det här programmet lätt, men jag föredrar nog Photoshop och att sitta vid min stationära dator och leka med bilder. Det är inte så lätt att redigera när man bara har en styrplatta på laptopen...

Sidan: http://aviary.com

 

Före & Efter. Som ni ser har jag ändrat bakgrund, lagt till lite figurer och försökt göra en färgersättning på läpparna. Sen att det inte syns är en annan sak.

Ja, där har ni mig på fotografi för första gången i denna blogg.

Kommentarer
Postat av: emmy

Vad fin du är :D hur mår du? ^^

2009-09-21 @ 00:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0