Värdelös föreläsning idag!

Idag ska jag på en värdelös föreläsning om vilken hårdvara som finns i datorn. Har ingen aning om vilken nytta den här föreläsningen har. Tror inte den är speciellt viktig. Men eftersom jag inte orkar vara hemma med en influensasjuk syster så sprider jag smittan vidare på min föreläsning. Men det är alltid kul att träffa folk ist för att sitta hemma framför datorn.

Under föreläsningen ska jag kolla upp dagens pryl och dagens tips hade jag tänkt.

Men ett annat tips, det är bokmässa i Göteborg till helgen! Det är ett måste.

Sen ska jag ta och packa ihop datorn och dra mig mot bussen. Men fler inlägg kommer under dagen.

Sen förstod jag inte kommentaren på mitt tidigare inlägg O.o


Min signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0